måndag 12 mars 2012

Va vi ska göra nästa år..

Sha bloggen! Tänkte att jag kunde berätta vad vi 4-ever tjejjer tänkte göra nästa år, so here we go:

Anna: Hon ska till Jakobstads Gymnasium (får ju hänga med en del larsmofjollor å såntt dåå;) )

Irene: Leif far till Pedersöre gymnasium, chill he! :D

Livva: Livva ska åxxå ti PG me Leif! :)

Martina: Haha, har ingen aning ennu, har lixom sökt till två skolor i Sverige (Gymnasieskolor med danslinjer) i Umeå och Piteå, åså har jag sökt till Turun konservatorio på nå danslinje.. och om jag ångrar mejj helt.. så har jag sökt till PG åxå! ..Så får se hur det blir ;)


:'( Nu kommer vi ju att splittras nästa år.. usch ja hatar verkligen att tänka på det!


2 kommentarer:

  1. Hej, jag undrar om ni kan sätta in ett foto på var och en och skriva vem är vem :D Jättefin och bra blogg har ni + att ni är snygga :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj tack så mycket! :D visst, kan laga ett inlägg om det :)

      Radera