måndag 12 mars 2012

visste ni att.....

jag och Marit har varit OTROLIGT irriterade på varandra den senaste veckan? Vi har helt enkelt varit för mycket med varandra och det gått överstyr...meeen nu går det nog bra och hon är nog mitt cp gulle igen! Nu till det viktiga i inlägget som är despicable me 2 trailern! Känner mig som en 5 åring eftersom jag total älskar den filmen den är ju HUR gullig som hällst, och när ja fick veta att de kommer en till film blev jag ganska så glad xD dessutom påminner ju teasern om mig och Marit....speciellt slutet! Så det en bra föklaring på oss förra veckan xD måste ha varit OTROLIGT kul för Livva när hon har fått se våra utbrott på varandra. :D

                                                                                                                               // Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar