lördag 7 april 2012

GLAD PÅSK!!!

GLAD PÅSK PÅ ER BLOGGLÄSARNA!

Hehe, vaknade imorse av att mamma (öhmm, menade påskharen) hade satt ett godis-ägg i mitt rum, aaaaww <3 :) Blev sådär jättemoget superglad! Skulle ha fotat det om inte Ilse haft med Hi-tec kameraN till Tammerfors..

Fick dagens första hjärtattack just då påskhäxorna knackade på (förlåt jag menade bankade så hårt att de nästan slog in dörren..) De gav aldrig upp :O men noway att jag öppnar med pyjamas och moronfrilla, så ede bara!!!


Ska käka frukost nu och tagga för träningarna, nån annan bloggar senare med bilder från igår, PUSS PÅ ER!

//Martina

AAH, fick värsta ångesten då jag kollade igenom googles påskbilder :( Alla såg så våriga och mysiga ut, och här är det ännu snö och kallt.. och inget påskpynt har jag heller.. SAD!

4 kommentarer:

  1. är det sant att ni är adopterade? (du o ilse)

    SvaraRadera
  2. Haha, oj vilken fråga! Nej det är inte sant, vi är inte adopterade! Skulle vara kul att veta varifrån du hört nåt sådant? :)

    SvaraRadera
  3. Ni är som såå sjuukt bra på att dansa <33 så det skulle vara kul att se någon till video där ni dansar! :DD och så skulle det vara kul om ni skulle visa nån bild från när ni va småa, ja sku vila si hu ni så ut då ;) men fin blogg!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oijj, tack så mycket! :D <3 Nujust har vi ingen ny video där vi dansar, men de kommer nog så småningom! O jaa haha vi kan nog säkert visa bilder från när vi var små också! :D

      Radera